Пошуковий запит: (<.>A=Батрак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Батрак Т. В. Принципи естетичного виховання старшокласників у процесі навчання зарубіжної художньої культури [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 94-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__12
|
2. |
Батрак Т. В. Естетичне виховання студентів засобами зарубіжної художньої культури як міждисциплінарна проблема [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_1_34
|
3. |
Батрак Т. Позааудиторна діяльність студентів як чинник підготовки майбутніх вчителів зарубіжної літератури до позакласної діяльності в школі [Електронний ресурс] / Т. Батрак // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 3. - С. 22–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_3_5
|
4. |
Батрак Т. В. Професійна підготовка майбутніх вчителів предмету "Зарубіжна література" як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 68. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_68_28
|
5. |
Батрак Т. В. Сучасне мистецтво як засіб естетичного виховання студентів педагогічних вузів у позанавчальній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_33 Обгрунтовано доцільність та ефективність використання творів сучасного мистецтва у процесі естетичного виховання студентів педагогічних ВНЗ. Визначено та описано методи, що підвищують ефективність використання виховного потенціалу сучасного мистецтва у позанавчальній діяльності майбутніх вчителів.Обоснована целесообразность и эффективность использования произведений современного искусства в процессе эстетического воспитания студентов педагогических ВУЗ. Определены и описаны методы, которые повышают эффективность использования воспитательного потенциала современного искусства во внеучебной деятельности будущих учителей.The rationale of effectiveness of contemporary art in the aesthetic education of students of pedagogical universities is given. Identified and described methods that increase the efficiency of the educational potential of contemporary art in extra-curricular activities of future teacher.
|
6. |
Батрак Т. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів зарубіжної літератури до позанавчальної діяльності в школі [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Молодий вчений. - 2017. - № 3. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_84
|
7. |
Батрак Т. Принципи естетичного виховання студентів у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. Батрак // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_4_18
|
8. |
Параниця Н. В. Think tanks як інституції та їх значення у забезпеченні економічної безпеки [Електронний ресурс] / Н. В. Параниця, С. П. Параниця, Т. С. Батрак // Інвестиції: практика та досвід. - 2021. - № 8. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2021_8_11
|
9. |
Батрак Т. В. Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників [Електронний ресурс] / Т. В. Батрак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_23 Виокремлено структурні компоненти естетичного виховання. Висвітлено й описано розроблені критерії та показники естетичної вихованості старшокласників, їх змістовну наповненість, вияви і методи визначення для проведення констатувального експерименту та подальшої систематичної діагностики рівня розвитку естетичних якостей і естетичної культури особистості загалом, що дозволять ефективніше здійснювати диференційоване і особистісно зорієнтоване навчання й виховання. Наведено рівні естетичної вихованості, розроблені на основі співвіднесення критеріїв.Выделены структурные компоненты эстетического воспитания. Освещены и описаны разработанные критерии и показатели эстетической воспитанности старшеклассников, их содержательное наполнение, проявления и методы формулирования для проведения констатирующего эксперимента и дальнейшей систематической диагностики уровня развития эстетических качеств и эстетической культуры личности в целом, что позволят эффективнее осуществлять дифференцированное и личностно ориентированное обучение и воспитание. Представлены уровни эстетической воспитанности, разработанные на основе соотношения критериев.
|